Виховна робота в школі


ВИХОВНА РОБОТА
Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.
Основні напрямки виховання сплановані згідно з Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі виховання, Концепцією громадянського виховання, Концепцією безпечного материнства, програмами «Обдаровані Діти», «Діти України», «Українська родина», регіональними програмами з попередження дорожньо-транспортного травматизму, профілактики правопорушень та злочинності, наркоманії, СНІДу, тютюнопаління, правової освіти.
День Державного Прапора України 


НАПРЯМОК ВИХОВНОЇ РОБОТИ
  
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПРОЕКТ, НАД ЯКИМ ПРАЦЮЄ ШКОЛА

«Всебічний розвиток креативної особистості учня, його здібностей і обдарувань на основі виховання екологічної свідомості та життєвої компетентності»

НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПРОЕКТ, НАД ЯКИМ
ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

«Формування екологічної культури учня як форми взаємодії людини з природою на основі розвитку креативних здібностей інноваційної особистості»


 Екологічні хвилинки



Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу.Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих.Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.




Немає коментарів:

Дописати коментар