Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до
життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу
відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника
власного життя.
Основні напрямки виховання сплановані згідно з
Концепцією виховання дітей та молоді у національній системі виховання,
Концепцією громадянського виховання, Концепцією безпечного материнства,
програмами «Обдаровані Діти», «Діти України», «Українська родина»,
регіональними програмами з попередження дорожньо-транспортного травматизму,
профілактики правопорушень та злочинності, наркоманії, СНІДу, тютюнопаління,
правової освіти.
День Державного Прапора України

НАПРЯМОК
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ
ПРОЕКТ, НАД ЯКИМ ПРАЦЮЄ ШКОЛА
«Всебічний
розвиток креативної особистості учня, його здібностей і обдарувань на основі
виховання екологічної свідомості та життєвої компетентності»
НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ
ПРОЕКТ, НАД ЯКИМ
ПРАЦЮЄ
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ
КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
«Формування
екологічної культури учня як форми взаємодії людини з природою на основі
розвитку креативних здібностей інноваційної особистості»
Екологічні хвилинки
Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України
«Про загальну середню освіту» Конвенції ООН про права дитини, статуту
навчального закладу.Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи
школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування,
формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню
освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї
держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми
політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення
до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.Одним із
основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це
створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини,
оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів
свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й
оточуючих.Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем
фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до
особистості дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар