Проект, над яким працюю: Активне і цілеспрямоване засвоєння музичного мистецтва засобами інноваційних технологій
Мета:
Сприяти вихованню
естетичних смаків, ввести у багатий світ музичної культури засобами
інноваційних технологій. Прагнути того, щоб діти на уроках отримували
задоволення, добре себе почували, творили і фантазували.
Гіпотеза:
Гра мало стомлює школярів; активізує їх емоції, і інтелект, розвиває багатосторонні художні здібності; допомагає моделювати музично- освітній процес.
Ефективним методом для активного засвоєння
музичного мистецтва вважаю метод образно-ігрового входження:
- Музичні головоломки,кросворди, чайнворди
(“Зайве слово”, “Музичні іструменти”,
“Співацькі голоси”).
- Рольові імітаційні ігри (“Подорож”,“Дебати”,
“Гра-казка про лади”).
- Комп'ютерні музичні ігри
(“Упізнай композитора”, “Мандрівка на музичний острів” та ін.).
- Гра драматизація, імпровізація
(побачене чи почуте відтворюється в
«обличчях» «зіграти пісню», намалювати музику”).
Запропоновані музичні ігри допоможуть:
- Створити свої музичні ігри
-
Стати надійним помічнико: класного керівника; вчителя музики; завуча з позакласної роботи.
-
Влаштувати музичні конкурси: на дні народження; на родинних святах;на класних чи шкільних святах.
-
Навчити цих ігор своїх братика чи сестричку і пограти разом з ними.Перевірити самих себе:-який ви знавець музики-який ви інтелектуал;-який ви організатор;-чи творча ви особистість;-яки ви художник-оформлювачґ4-чи наполегливі ви;-чи вмієте ви користуватисьмузичним словником.
Немає коментарів:
Дописати коментар