Музичне виховання

Проект, над яким працюю: Активне і цілеспрямоване засвоєння музичного мистецтва засобами інноваційних технологій
Мета: 
 Сприяти вихованню естетичних смаків, ввести у багатий світ музичної культури засобами інноваційних технологій. Прагнути того, щоб діти на уроках отримували задоволення, добре себе почували, творили і фантазували.
Гіпотеза:
 Гра мало стомлює  школярів;  активізує їх емоції, і інтелект, розвиває багатосторонні художні здібності; допомагає моделювати музично- освітній процес.
Ефективним методом для активного засвоєння музичного мистецтва вважаю метод образно-ігрового входження:
  • Музичні головоломки,кросворди, чайнворди
(“Зайве слово”, “Музичні іструменти”,
“Співацькі голоси”).
  • Рольові імітаційні ігри (“Подорож”,“Дебати”,
“Гра-казка про лади”)
  • Комп'ютерні музичні ігри
(“Упізнай композитора”, “Мандрівка на музичний острів” та ін.).
  • Гра драматизація, імпровізація
(побачене чи почуте відтворюється в
 «обличчях» «зіграти пісню», намалювати музику”).
Запропоновані музичні ігри    допоможуть:
  • Створити свої   музичні ігри
  •  Стати надійним  помічнико: класного керівника; вчителя музики; завуча з позакласної  роботи.
  • Влаштувати  музичні конкурси:  на дні народження; на родинних святах;на класних чи шкільних святах.
  •   Навчити цих ігор своїх братика чи сестричку і пограти разом з ними.
    Перевірити самих себе:
    -який ви знавець музики
    -який ви інтелектуал;
    -який ви організатор;
    -чи творча ви особистість;
    -яки ви художник-оформлювачґ4
    -чи наполегливі ви;
    -чи вмієте ви користуватись
               музичним словником.

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар